song

Posted by : Unknown Senin, 18 November 2013

I'm glad the day with you
but all of a sudden you're away from myself somehow
now I'm alone
I felt myself guilty
forgive me if I'm wrong
sorry I'm sorry
please do not leave me alone
I need your laughter, I need your entertainment
I'm sorry if I hurt your heart
please come with me again
forgive all my faults
Do not disconnect the rope friendship
I still wanted to be friends with you
You will always be in my heart
until whenever I will remember you forever

aku senang hari hari bersamamu
namun tiba tiba kau menjauhi diri ku entah kenapa
kini aku sendirian
aku merasa diri ku bersalah
maafkan aku jika aku bersalah
maaf maafkan aku
tolonglah jangan tinggalkan aku sendirian
aku butuh tawa mu, aku butuh hiburan mu
maafkan aku kalau aku menyakiti hati mu
tolonglah temani aku lagi
maafkan semua kesalahan ku
jangan putuskan tali persahabatan kita
aku masih ingin bersahabat dengan mu
kamu akan selalu di hati ku
sampai kapanpun aku akan mengingat mu selamanya

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 love - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -